polen

Op zoek naar Polen? - Zoek Polen in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Polen
Start een campagne - jouw website over Polen, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Polen > Forum > Polen-Nederland > Vertalen Pools - Nederlands
  Karolina Ka..  41. Geplaatst op 07 mei 2006 om 21:53 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 04 mei 2006 om 18:22 schreef Pieter het volgende:
Kan iemand dit voor mij vertalen,.. ik kom er zelf niet helemaal uit.

Przypraszam ci bardo, nie calkiem zrozomailam o co ci chodzi. Ale mozemy sie spotkac na kawa. Bobranoc

Sorry, maar had het niet verstaan wat je bedoelde, maar we kunnen afsprekken om samen koffie te gaan drinken. Slaap wel.

Thnx

Iemand  42. Geplaatst op 15 mei 2006 om 18:24 uur     quote nieuw bericht email edit 

kan iemand diet in het pools vertalen?:babysitten

Dirk Jan  43. Geplaatst op 16 mei 2006 om 13:52 uur     quote nieuw bericht email edit 

Ik kreeg een twee tal smsjes op mijn mobiel, maar begrijp er helemaal niets van.
Wie kan mij vertellen wat onderstaande smsjes betekenen?

Hej jojo co tam slychac w holandi?
ja jeszczejestem w polsce!
odpisz co u ciebie! kris

Hej Jojo. Stej strony Kris wracalismy razem autobuzem z Holandii.
Pamietasz mnie?
Jak ci sprawy poszly?
Jestes juz w Holandi?
Ja bede do2-tyg. Narka

Alvast bedankt.

Dirk  44. Geplaatst op 22 mei 2006 om 10:38 uur     quote nieuw bericht email edit 

Zou iemand voor een goede practical joke deze zin kunnen vertalen naar het Pools?

BLIJF MET JE POTEN VAN DIE AUTO AF !

Beetje vreemd maar komt bij een poolse vriend op zijn vrachtauto te staan.

Als het kan voor woensdag!

Lisa  45. Geplaatst op 26 mei 2006 om 16:47 uur     quote nieuw bericht email edit 

PORTA NONA

ARCANI VMBRARUM REGNI

APVD Aristidem Torchiam

DE Illis qui Lepras
ac Pestilentias
non Timent

init . ni max mam nom is Ep. c pi de-
vet . ris in.lenti nob.s adf.ret l.cem
Et . molog qu vel . ti ex der. atione
& cert s definit . nis attrib tis propr. in
v . cis perer tatut or . ginem D. lecta-
mur . tenim com . ni not. num int. lli-
gent . , nob.s magis ob. a, &ab hac omn.s.rei pr. proitz
eent . olet adam . sim expl cari. Ne erg. ab antiq
doc . ndi nora meth. do digred. mur,ab his fing laribus
quenib exp . ita funt , d cimus ep copi nom. n ee
Gr . cum , L.tinis non tame ign. tum, &abip v. cis fi-
gmticat . ne q . os Gr. ci ep. copos, nos uper.ntend ntes
voc . mus Intervar. ling. rumid. mata. ol. Syri cum La
tinis prim . m appellat nem retin . runt epile. pi qu.m
doc . ndi nor . m thododigred . mur,ab his ingul.ribus
conu.xi cl machin . vbique gent. m cuodi. t, hreti-

Kan iemand dit PLZZZZZZZZZ vertalen, het is fokking belangrijk, ik weet niet ckr of 't pools is, maar volgens mij wel.. Dus kan iemand me plz helpen

Ria  46. Geplaatst op 05 juni 2006 om 20:57 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo
kan iemand me vertellen wat Siberische kattenfokker in het pools is?
alvast bedankt

Steve  47. Geplaatst op 08 juni 2006 om 19:09 uur     quote nieuw bericht email edit 

Wat betekent gefeliciteerd in het pools?

Kevin  48. Geplaatst op 13 juni 2006 om 14:29 uur     quote nieuw bericht email edit 

hi kan iemand dat vertalen voor mij naar het nederlands

""Moje imie; (nazwa; w imieniu) jest kevin i kocham linda na s'wiat (s'wiatowy) i mikejest mj lepszy vriend"""

Bart  49. Geplaatst op 18 juni 2006 om 13:07 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hoi!

Ik kreeg dit bericht in mijn mail, maar geen idee wat er staat, behalve dat het Pools is...
Kan iemand helpen met een vertaling? Alvast bedankt!
____

Czesc, pisze do Ciebie, bo znalazlam Twoj adres w ksiedze gosci zespolu Delight
15 lipca odbywa sie fajny festiwal reggae - nie zabijaj. Chcialam zapytac czy jedziesz. Na

imprezie zagra blisko 40 zespolow, a do biletu dodaja za darmo plyte CD. wiecej na ich

stronie www.niezabijaj.com
no i w ogole maja tez pozytywne radio www.rpw.com.pl gdzuie leci duzo alternatywnej muzyki

warto sie wybrac, ja bylam rok temu i bylo super, a w tym roku to juz 5 edycja. 3 sceny,

wegearianskie jedzenie, warsztaty bebniarskie i w ogole super energia! Bedziesz? Odpisz...

mam nadzieje, ze nie gniewasz sie, ze Ci przyslalam te informacje!

Gosia  50. Geplaatst op 20 juni 2006 om 22:33 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 18 juni 2006 om 13:07 schreef Bart het volgende:
Hoi!

Ik kreeg dit bericht in mijn mail, maar geen idee wat er staat, behalve dat het Pools is...
Kan iemand helpen met een vertaling? Alvast bedankt!
____

Czesc, pisze do Ciebie, bo znalazlam Twoj adres w ksiedze gosci zespolu Delight
15 lipca odbywa sie fajny festiwal reggae - nie zabijaj. Chcialam zapytac czy jedziesz. Na

imprezie zagra blisko 40 zespolow, a do biletu dodaja za darmo plyte CD. wiecej na ich

stronie www.niezabijaj.com
no i w ogole maja tez pozytywne radio www.rpw.com.pl gdzuie leci duzo alternatywnej muzyki

warto sie wybrac, ja bylam rok temu i bylo super, a w tym roku to juz 5 edycja. 3 sceny,

wegearianskie jedzenie, warsztaty bebniarskie i w ogole super energia! Bedziesz? Odpisz...

mam nadzieje, ze nie gniewasz sie, ze Ci przyslalam te informacje!

hallo, ik schrijf je omdat ik je gevonden heb in de gastenboek van het band Delight.
15 juli is er een festival reggae, en vroeg me af of jij er ook heen gaat. dit keer komen er ongeveer 40 bands en bij je kaartje krijg je een gratis cd. meer info op deze site www.niezabijaj.com en ze hebben ook een radio station www.rpw.com.pl waar ze veel alternatieve musiek draaien. is echt de moeite waard om er heen te gaan. dit is de 5de editie met 3 podiums. lekker eten, kleding enz.
ga je er ook heen?? laat me even weten. hoop dat je het niet erg vindt dat ik je schrijf en dat ik je deze info stuur.

wat een verhaal zeg ... hoop dat je wat hebt aan deze vertaling..
gr, Gosia

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 23, 24, 25, 26, 27

Ga naar:

Suggesties voor deze pagina? Klik hier
2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy