polen

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Transheroes Polen - Transheroes voor internationaal transport
Werken in Polen - Pools werk via Search Jobs Abroad
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Polen
Op zoek naar Polen? - Zoek Polen in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Polen, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Polen > Forum > Polen-Nederland > op zoek naar een poolse die waarschijnlijk in ned
  Maria  1. Geplaatst op 09 december 2004 om 10:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar MAGDA (Maria-Magdalena) Stawska.
Zij is begin jaren tachtig met haar moeder in Zwolle komen wonen.
Daar heeft zij haar diploma Apothekers Assistent behaald en in 1996 was zij tijdens de wintersportritten Hostess op de pendelbussen van Peter Langhout Reizen.
Nadien schijnt zij nog een baan bij een tandarts te hebben gehad.
Zij kreeg in die tijd ook verkering met een jongen van Aziatische afkomst (china?) en ging medio 1997 met hem samenwonen in Lelystad.

Magda heeft familie in Polen, ik weet niet waar en ik weet ook niet of ze er nu woont .

kan iemand mij vertellen hoe ik zoek binnen Polen?
Magda is tussen de 27-33 jaar

Roosje  2. Geplaatst op 10 januari 2005 om 13:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 09 december 2004 om 10:52 schreef Maria het volgende:
Daar heeft zij haar diploma Apothekers Assistent behaald en in 1996 was zij tijdens de wintersportritten Hostess op de pendelbussen van Peter Langhout Reizen.
Zij kreeg in die tijd ook verkering met een jongen van Aziatische afkomst (china?) en ging medio 1997 met hem samenwonen in Lelystad.

Magda heeft familie in Polen, ik weet niet waar en ik weet ook niet of ze er nu woont .

Mag ik je vragen waarom je naar haar op zoek bent... het is namelijk een vriendin van me van vroeger. Als we het over dezelfde Magda hebben. Heeft deze Magda waar jij naar op zoek bent ook een broer? groetjes,

Claudia  3. Geplaatst op 18 oktober 2005 om 22:18 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Purmer 77
8244 AX Lelystad
0320-264626

Roma Tulling  4. Geplaatst op 05 december 2005 om 03:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar mijn biologische vader. zijn naam is roman kocjan. en hij heeft vroegen in rybnik gewoont. veel weet ik niet over hem. wel dat hij nog een zoon heeft gekregen, tomek . en als ik t goed heb woond hij nu in duitsland.

kan iemand mij vertellen hoe ik dat t beste aan moet pakken ? die zoektocht....

Bianca Jasper  5. Geplaatst op 08 november 2009 om 18:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 05 december 2005 om 03:32 schreef Maria het volgende:

Goeden avond

Ik Bianca kan je wel verder helpen ik ben haar beste vriendin ik woon zelf ook in Zwolle je mag mij bellen op 06-43028320
gr Bianca

Roma Tulling  6. Geplaatst op 04 april 2010 om 18:18 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 05 december 2005 om 03:32 schreef Roma tulling het volgende:
Ik ben op zoek naar mijn biologische vader. zijn naam is roman kocjan. en hij heeft vroegen in rybnik gewoont. veel weet ik niet over hem. wel dat hij nog een zoon heeft gekregen, tomek . en als ik t goed heb woond hij nu in duitsland.

kan iemand mij vertellen hoe ik dat t beste aan moet pakken ? die zoektocht....

Bexxa  7. Geplaatst op 15 maart 2013 om 01:25 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar sylwia bajda
Nu ongeveer 38 jr oud
Hertrouwd dus waarschijnlijk andere achternaam
Met een dochtertje anya
Woont denk ik vlakbij zielona gora
Een ieder die mij kan helpen graag

Billy1969  8. Geplaatst op 22 maart 2014 om 14:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben op zoek naar mijn Poolse biologische vader. In eerste instantie dachten we( door verhalen uit de familie) dat hij uit Turkije kwam. Een zoektocht volgde, een kennismaking op afstand, en een dna-test tussen halfbroers. uitkomst: negatief! Wat toen? Mijn vaderlijk dna profiel heb ik vergeleken in de wereldwijde database. De uitkomst was: 2 mogelijke matchen, allebei in....Polen.
Zeer waarschijnlijk ben ik van Kashubische afkomst. Mijn vader moet dus een Kashuby zijn, mogelijk uit Wtoclaw.mijn moeder was ( ze is helaas enige jaren geleden overleden)Nederlandse, en al gehuwd op dat moment met mijn wettelijke vader.
Wat is tot nu toe weet is dat mijn biologische vader in ieder geval in 1968 in Brabant werkte, ergens in- of rondom Tilburg.
Familie blijft zeggen dat hij hassan/hasan heette. Of dat zijn voor of achternaam is, weet ik niet.
Aangezien mijn mloedgroep b positief is, en die van mijn moeder 0, moet mijn vader bloedgroep A of AB hebben.
ikzelf ben een man van nu 44 jaar, ben geboren in juli 1969, en ben na 7 manden geboren.( dus in couveuse gelegen). Ik ben slank van postuur, heb donkerblond haar en blauwe ogen.

Hopelijk kan iemand, vooral de oudere gemeenschap, mij helpen bij het vinden van mijn vader.

A  9. Geplaatst op 03 augustus 2014 om 21:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 22 maart 2014 om 14:19 schreef Billy1969 het volgende:
Ik ben op zoek naar mijn (Poolse) biologische vader. In eerste instantie dachten we( door verhalen uit de familie) dat hij uit Turkije kwam. Een zoektocht volgde, een kennismaking op afstand, en een dna-test tussen halfbroers. uitkomst: negatief! Wat toen? Mijn vaderlijk dna profiel heb ik vergeleken in de wereldwijde database. De uitkomst was: 2 mogelijke matchen, allebei in....Polen.
Zeer waarschijnlijk ben ik van Kashubische afkomst. Mijn vader moet dus een Kashuby zijn, mogelijk uit Wroclaw.mijn moeder was ( ze is helaas enige jaren geleden overleden)Nederlandse, en al gehuwd op dat moment met mijn wettelijke vader.
Wat is tot nu toe weet is dat mijn biologische vader in ieder geval in 1968 in Brabant werkte, ergens in- of rondom Tilburg.
Mijn ouders hadden in die tijd een café , De Witte Zwaan. Mijn biologische vader zou een regelmatige gast zijn geweest in dit café.
Familie blijft zeggen dat hij hassan/hasan heette. Of dat zijn voor of achternaam is, weet ik niet. En Hasan is niet echt een gangbare Poolse naam, mits in Islamitische kring
Aangezien mijn bloedgroep b positief is, en die van mijn moeder 0, moet mijn vader bloedgroep B of AB hebben.
Hij zal nu tussen de 65 en 80 zijn
ikzelf ben een man van nu 44 jaar, ben geboren in juli 1969, en ben na 7 manden geboren.( dus in couveuse gelegen). Ik ben slank van postuur, heb donkerblond haar en blauwe ogen.

Hopelijk kan iemand, vooral de oudere gemeenschap, mij helpen bij het vinden van mijn vader.

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X