polen

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Transheroes Polen - Transheroes voor internationaal transport
Werken in Polen - Pools werk via Search Jobs Abroad
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Polen
Op zoek naar Polen? - Zoek Polen in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Polen, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Polen > Forum > Polen-Nederland > Pools-Nederlandse kinderen gezocht
  Hannah De M..  1. Geplaatst op 10 oktober 2005 om 00:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste lezers,

Ik ben een student aan de Universiteit Utrecht en voor mijn scriptie wil ik kijken naar het effect van tweetaligheid op het verwerven van een vreemde taal. Om dit te onderzoeken heb ik een groep tweetalige kinderen nodig die aan een aantal criteria voldoet:
-het kind zit in de brugklas
-het kind is vanaf de geboorte tweetalig opgevoed (in de praktijk komt dit dus waarschijnlijk neer op een situatie waarin een ouder Pools tegen het kind heeft gesproken en de andere ouder Nederlands. Een situatie waarin twee Poolse ouders het kind op jonge leeftijd naar een Nederlandse creche hebben gestuurd is ook mogelijk).
Zijn er misschien onder de bezoekers van deze site ouders die een kind hebben die aan deze criteria voldoet? Ik zou zeer dankbaar zijn als die mij een mailtje zouden kunnen sturen (hannahdemulder@yahoo.co.uk). Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,
Hannah De Mulder

Yuxing1984  2. Geplaatst op 23 juli 2015 om 10:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 10 oktober 2005 om 00:31 schreef Hannah De Mulder het volgende:
Beste lezers,
Ik ben een student aan de Universiteit Utrecht en voor mijn scriptie wil ik kijken naar het effect van tweetaligheid op het verwerven van een vreemde taal. Om dit te onderzoeken heb ik een groep tweetalige kinderen nodig die aan een aantal criteria voldoet:
-het kind zit in de brugklas
-het kind is vanaf de geboorte tweetalig opgevoed (in de praktijk komt dit dus waarschijnlijk neer op een situatie waarin een ouder Pools tegen het kind heeft gesproken en de andere ouder Nederlands. Een situatie waarin twee Poolse ouders het kind op jonge leeftijd naar een Nederlandse creche hebben gestuurd is ook mogelijk).
Zijn er misschien onder de bezoekers van deze site ouders die een kind hebben die aan deze criteria voldoet? Ik zou zeer dankbaar zijn als die mij een mailtje zouden kunnen sturen (hannahdemulder@yahoo.co.uk). Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groet,
Hannah De Mulder

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X