polen

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Transheroes Polen - Transheroes voor internationaal transport
Werken in Polen - Pools werk via Search Jobs Abroad
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Polen
Op zoek naar Polen? - Zoek Polen in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Polen, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Polen > Forum > Polen-Nederland > Commercieel Freelance Medewerker Gezocht
  René De Rui..  1. Geplaatst op 28 september 2006 om 12:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wij zijn een jong en dynamisch bloemenexportbedrijf gevestigd in Naaldwijk. Wij exporteren zeer succesvol naar een aantal vaste afnemers in Tjechië en Slowakije. In Tjechië hebben wij een landelijke dekking en daar zijn voor ons geen groeimogelijkheden meer.
Omdat ook in Polen de markt snel aantrekt liggen daar voor ons kansen en om die reden zijn wij op zoek naar nieuwe afnemers, een aantal Poolse groothandelaren/importeurs.
Om hen te benaderen en om opvolgend een stuk bemiddeling te verzorgen zijn we op zoek naar een freelance medewerker.
Aanvankelijk kun je naast je bestaande werk een aantal importeurs/groothandelaren benaderen om hen te interesseren om bij ons in te kopen. Hierbij krijg je van ons alle ondersteuning.
Bij voorkeur werken we met een zelfstandige freelance medewerker, in bepaald geval kan loondienst ook een mogelijkheid zijn. Een freelance medewerker maakt echter veel meer kans op een hogere beloning. Als je interesse hebt zullen we uitvoeriger informeren.
Je kunt reageren als je hbo hebt gevolgd en zeer commercieel bent ingesteld. Vanzelfsprekend beheers je de Nederlandse taal en de Poolse taal. De Poolse taal beheers je tot in de perfectie, zowel in woord als in schrift.
Wij plaatsen deze oproep op dit forum omdat we denken hier een Poolse medewerker te kunnen interesseren of die iemand tipt om daarvoor in aanmerking te komen.
We zijn zeer benieuwd of we via dit forum iemand kunnen vinden die we een zeer boeiende carriere kunnen aanbieden.
Hebben we je belangstelling gewekt dan horen we graag van je.
Met vriendelijke groet namens Markilux Bloemenexport,
René de Ruijter

Gosia Brouw..  2. Geplaatst op 28 januari 2016 om 17:25 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Geachte meneer de Ruijter,
Door middel van deze brief wil ik graag interesse tonen in deze vacature.
Ik zou het heel leuk en interessant vinden om een nieuwe uitdaging aan te gaan.
Ik ben een vrouw van Poolse afkomst. Ik woon 9 jaar in Nederland. In Polen heb ik de technische universiteit afgerond. Sinds 3 jaar werk ik in de groothandel als orderpicker.
Door mijn verschillende werkervaringen heb ik goede sociale en communicatieve vaardigheden opgedaan.
Ik ben van natuur coöperatief en ondernemend persoon. Ik zie er niet tegen op hard te werken om de taken tot een goede einde te brengen.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Gosia Brouwer-Szary

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X