polen

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Transheroes Polen - Transheroes voor internationaal transport
Werken in Polen - Pools werk via Search Jobs Abroad
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Polen
Op zoek naar Polen? - Zoek Polen in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Polen, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Polen > Forum > Polen-Nederland > Aangeboden: Thuiswerk - Werk lekker vanuit huis ac
  Hwae Kuipers  1. Geplaatst op 15 september 2013 om 22:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Aangeboden: Thuiswerk - Werk lekker vanuit huis achter je computer in Polen

VOOR EEN UNIEK CONCEPT ZOEKEN WIJ PER DIRECT NEDERLANDS SPREKENDE THUISWERKERS OM VAN HUIS UIT MET SLECHTS EEN PAAR UURTJES WERK MET COMPUTER EEN INTERESSANT INKOMEN OP TE KUNNEN BOUWEN.

Spreek en schrijf je Nederlands, behendig met computer en kan je tekst vertalen naar Pools en andersom(geen adult sites)dan kunt u, wekelijks/maandelijks, op eenvoudige wijze, een behoorlijk bedrag verdienen met thuiswerk, zonder personeel.

Wij starten een nieuw bedrijf met een uniek concept!

Wat hebt u nodig om met dit thuiswerk te kunnen beginnen?

1. Een P.C. met internet verbinding.

2. E-mailadres waarmee u e-mails kunt ontvangen

3. Bankrekening waarop ik uw inkomsten kan storten.

NA GOEDKEURING KUNT U DIRECT AAN DE SLAG

Heb je interesse?

Stuur dan spoedig een mailtje.

Met vriendelijke groeten,

HWE KUIPERS

N.S.T.Advertentie thuiswerk

Vlaardingen

Nederland

Email : nederlands.sprekende.thuiswerk@gmail.com

Barbara Sap..  2. Geplaatst op 02 november 2015 om 12:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Barbara Sap.. op 02 november 2015 om 12:46:10

Barbel Saguni  3. Geplaatst op 02 november 2015 om 12:45 uur   quotenieuw berichtemailedit 

[**********

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Barbel Saguni op 02 november 2015 om 12:45:24

Bart  4. Geplaatst op 27 april 2016 om 20:25 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste,
Ik heb uw advertentie gelezen over thuiswerk, teksten vertalen naar het Pools en naar het Nederlands. Ik vraag me af of jullie nog steeds op zoek zijn naar zulke mensen? Indied wel, ben ik zeer ge´nteresseerd.
Ik wacht op uw reactie.
Mvg, Bart

Asia Stawiak  5. Geplaatst op 08 januari 2020 om 00:07 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Goededag,

Deze vacature spreekt mij enorm aan. Ik neem aan dat hij niet meer beschikbaar is, aangezien hij al een jaar of 5 geleden geplaatst is, maar hou ik me toch aanbevolen mocht er in de toekomst gelijke vacature vrijkomen.

Ik spreek uitstekend Pools en goed Nederlands en Engels.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groeten,
Asia Stawiak

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X